måndag 16 februari 2009

Saker man egentligen vet.

I dag har jag jobbat på att ta igen lite skolarbete, så konstant nynnandesMetallicas Unforgiven har jag labbat mikrobiologi. Detta har mestadels bestått i att pipettera, blanda, vortexa och stryka ut E. coli bakterier på agarplattor. Dagens roligaste och kanske mest oroväckande uppgift var att själv hitta ett roligt ställe att ta ett bakterieprov på. Jag valde botten på min handväska, både in och utsidan.

Det är här man kommer till saker man egentligen vet men förmodligen inte vill ha bekräftade ändå. Jag vet att det måste vara skitsnuskigt i botten på min handväska och ännu värre under, men vill jag verkligen ha bevis på det, knappast! Så just nu ångrar jag mig en hel del, jag kommer aldrig mer att vilja använda min favorit handväska om det är allt för vidrigt! Fast lite nyfiken är jag väl ändå! I morgon kommer resultatet och jag lovar bildbevis!


Här är en bild på den stackars handväskan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar