söndag 8 februari 2009

Åh, du ljuva frihet!

Äntligen börjar saker lugna ner sig lite, utredningen är klar och jag har bestämt mig för att bara ta en av två tentor under nästa vecka och i stället försöka vila upp mig lite och börja med nästa tentaomgång i tid i stället.

På den litterära fronten råder det stiltje! Jag har så mycket intressant att läsa att jag inte längre kan välja. Som tur är släpps det inget jag är i akut behov av förrän i maj så jag har lite tid att läsa ikapp. Men förmodligen har jag missat någon godbit som vanligt och kommer att spendera mer pengar än jag har råd med på böcker. Måste försöka spara lite pengar till en ny Ipod eftersom att min gamla sakta men säkert håller på att ge upp.

Så just nu läser jag Helena Henschens I skuggan av ett brott på bussen fram och tillbaka till jobbet och försöker avsluta lite spöken som ligger på sängbordet och väntar. Tänkte dock presentera veckans litteräratema imorgon... spännande, spännande att se vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar