fredag 26 juni 2009

Sommaren är här.

Nu var det ett tag sedan det hände något på den här bloggen så jag tänkte att det var dags att göra något åt saken. Har själv legat däckad under veckan men har så smått börjat återhämta mig. Trist att behöva ligga sjuk när det äntligen blivit sommar på riktigt! Jag hoppas att det håller i sig så jag också får njuta av lite sommarvärme!

Jag har också precis fått veta att jag blivit nominerad till både landstings- och riksdagslistan! Det är iofs ingen garanti för någonting alls, först ska ju provval och nomineringsmöte hållas. Så det blir först i oktober (om jag minns rätt) som det blir klart om jag faktiskt kommer med på någon av listorna, men bara att bli nominerad är ganska spännande i min värld.

Nu när min hjärna är lite mindre full av slem så jag börjar orka med att läsa någonting igen är det dags att tag i någon del av bokhögarna som ligger och väntar på mig. Det blir mycket filosofi (med lite olika inriktningar) och en dos nationalekonomi som huvudsaklig sommarläsning i år. (Men naturligtvis blir det en del skönlitteratur också.) Ska försöka återkomma med något slags rapporter av (förhoppningsvis) intressanta tankar som uppstår under läsningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar